معرفی نرم افزار Illustrator
 
گرافیک و تصویرسازی

 

 

ادوبی ایلوستریتور(adobe illustrator) به معنی تصویرگر یک برنامه‌ی کامپیوتری برداریاست که برای طراحی در کامپیوتر به کار می‌رود.

این نرم‌افزار با ابزار طراحی قدرتمند جهت خلق آثار برداری و فیلترهای زیبا و ابزار کنترل رنگ که در این نسخه کامل‌تر شده به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات ادوبی در اختیارطراحان است.

اگر با اندکی دقت به دنیای اطراف خود نگاه بیندازیم با طرح‌ها و آثاری مواجه می شویم که در گذشته کمتر دیده می شد. این سبک جدید طراحی که تقریبا همه جا را فرا گرفته از تبلیغات ساده مانند کارت ویزیت‌ها تا بیلبوردها و صنایع بسته بندی و آیکون‌ها و حتی تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی و...، همه و همه ما را متوجه سبک جدیدی در طراحی می کند. نرم‌افزارهای گرافیکی به 2 دسته کلی تقسیم بندی می شوند: دسته اول نرم‌افزار هایی مانند فتوشاپ که روی پیکسل و نقاط کار می کنند و دسته دوم نرم‌افزارهای وکتور-Vector یا برداری هستند، که این گونه نرم‌افزارها در گذشته کمتر مورد استفاده واقع می شد، که ناشی از قدرت کمتر این نرم‌افزارها نسبت به نرم‌افزاری مانند فتوشاپ بوده که با گذشت زمان به خاطر توانایی‌های گرافیکی اضافه شده به اینگونه از نرم‌افزارها و قدرت ذاتی آنها که همان خروجی‌های با حجم پایین ولی کیفیت بالا در چاپ است به گونه ای که کاربران این دسته از نرم‌افزارها مشکلی از نظر پایین آمدن کیفیت طراحی هایشان در هنگام چاپ نداشته اند، بر محبوبیت این نرم‌افزارها افزوده است.

نرم‌افزار Adobe illustrator یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای طراحی و ویرایش به صورت وکتور می باشد، که کار کردن با آن مشابه کار کردن با نرم‌افزار هایی پیکسلی مانند فتوشاپ است. قدرت این نرم‌افزار به حدی است که امروزه اکثر شرکت‌های تبلیغاتی و طراحان مجرب در سرتاسر دنیا طراحی‌های خود را با این نرم‌افزار انجام میدهند. این نرم‌افزار با ابزار طراحی قدرتمند جهت خلق آثار وکتور و افکت‌های زیبا به همراه براش-Brushهای متفاوت و ابزار کنترل رنگ که در این نسخه کامل تر شده به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات Adobe افق‌های جدید طراحی را پیش روی طراحان قرار می دهد!

)ٌWikipedia)

 


نظرات شما عزیزان:

IMAN
ساعت15:38---12 فروردين 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ شما خیلی خوبه وامیدوارم روزبه روز بهتربشه راستی اگه دوست داشتی می تونی تووبلاگ ما عضو یا تبادل لینگ داشته باشیم منتظر ردپاهای قشنگ هستم
asrarmania.loxblog.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 13:34
محمد معماری

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گرافیک و تصویرسازی و آدرس 3d-graphic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 117
بازدید هفته : 198
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 69059
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1